2013 m. kovo 15 d. Žvejyba Hua Hin'e

"Tiek daug nepatirtų įspūdžių" - tai Arūno žodžiai su kuriuo mes leidomės į trumpą kelionę pažvejoti, kartu aplankant ir beždžionių salą. Šiuos įspūdžius patyrėme jau prieš keletą savaičių, bet tik dabar, žvilgterėjęs į savo nuotraukų kolekciją, nesusilaikiau ir nutariau viską paviešinti.

Tai va, pirkome žvejybinę kelionę, tad moterys į mūsų kompaniją netilpo (savaime aišku). Septintą ryto mikroautobusiukas mus surinko ir nuvežė į prieplauką, kur stovėjo pasiruošęs medinis, gražuolis laivas. Tik atvykus mums pareiškė, kad ši kelionė, tai netikra žvejyba, o tokia "kultūrkė" su šou elementais, maudymusi jūroje ir aišku su beždžionėmis. Nuotaika pradžioje apsigadino, bet po antros skardinės alaus viskas stojosi į savo vietas.

Išplaukiame į jūrą pro ilgą įlanką, kurios krantai aplipę žvejų laivais ir valtelėmis. Nepagrąžinta žvejų gyvenimo kasdienybė - tinklai, ledas, jūrų gėrybės, apgriuvę namai, nuskendę laivai - viskas vienoje vietoje ir tuo pačiu metu. Vaizdas kerintis. Greitai praplaukus, net sunku susidaryti savo nuomonę apie matytus vaizdus: tiek daug kakofonijos vienoje vietoje. Tolimesnis maršrutas jau įprastesnis mūsų akiai: gražios salos, kalnuota pakrantė su smėlėtais paplūdimiais ir besitesiančios prabangių viešbučių kolonijos.

Besigrožėdami apylinkėmis, besišnekučiuodami ir siurbčiodami skysčius priplaukėme pirmąjį sustojimą - beždžionių salą. Mano susitikimas su beždžionėmis yra toli gražu nebe pirmas, tad nesitikėdamas nieko naujo užsisakiau "Captain Morgan" romo gėrimą ir su juo patraukiau į salą. beždžionėms su šiuo gėrimu turbūt susitikimas irgi nebebuvo pirmas, tad jos, žinodamos gėrimo skonį, be užuolankų paprašė pasidalinti. Kas iš to gavosi pasižiūrėkite video įrašą.

Grįžus į laivą mūsų laukė pasiplaukiojimas atviroje jūroje, kuris yra toli gražu ne toks jau ir nepavojingas. Neįtikėtina, bet jūroje būna stiprios vandens srovės, daug stipresnės nei upėje. Mums sušokus į vandenį, prisiinkaravęs laivas pradėjo staigiai tolti. Iki šiol man atrodė, kad plaukti moku bet visomis išgalėmis bandant pasiekti laivą, atstumas vis didėjo ir didėjo. Ramumo suteikė tas faktas, kad ne aš vienas tolstu nuo laivo. Kapitonas šią situaciją žinojo ir viską puikiai kontroliavo. Neužilgo priplaukęs laivels mus visus surinko ir saugiai parplukdė į laivą. Po tokio nuotykio - puikiai suorganizuoti pietūs laive. Tarp labiausiai kenkiančių veiksnių kūno lieknėjimui yra ir "švediškas stalas": jis ir buvo mums pasiūlytas. Po pietų apsunkęs pilvukas labai jau patraukė prigulti, ko pasekoje vos nepramiegojau žvejybos. Pabudau pačiu laiku, kai visiems dalino meškeres ir masalus. Žvejybos būdas man jau buvo įprastas dar nuo Ko Chang'o laikų. Labai gaila, kad žvejybai teturėjome tik valandą, bet ir per ją pagavome porą gražių žuvyčių. Žodžiu emocijų buvo ir visos jos teigiamos...

Vakarop visų jau laukė namučiai Hua Hin'e ir mūsų mielosios moterys su kuriomis šiuo nuotykiu pasidalinome bevalgydami "see food" vakarienę miesto centre...